måndag 1 augusti 2011

en dag i solens tecken..

...vaknade, solen strålade in..härligt.
låg kvar i kelade med min dotter, låg o tittade på varann o gömde oss under täcket..
sen begav vi oss till mamma för frukost, sol o bad..
gött, lillan badade, men jag bara skvätte lite på mig..gud va mesig man blivit med vatten=)
nu e vi hemma o efter en hel del kämpande sover hon äntligen..

dags att föna håret, sen blir det bingen...
väntar på alla papper från försäkringsbolaget så jag kan hämta ut en ny telefon...
åh va det gör ont i mig, helt sjukt. tror det är mest för att det va en gåva..att den va betald av någon annan. Som ville ge den till mig. Det känns förjävligt...!!! vet ju att jag inte kunde hjälpa detta på något sätt, men ändå..veta att pappa fått jobba många timmar för den=(...
usch ja...

godernatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar